2012. május 28., hétfő

Party smink

 Ma egy "parti" sminket szeretnék nektek megmutatni.
A neten találtam egy képet, ami megtetszett és arra gondoltam hogy megpróbálom én is megcsinálni!
A felső képen láthatjátok az eredeti képet, amit találtam és az alsó két kép az én munkám:)
Az elkészítése viszonylag egyszerű volt,

  • Szemhéj alapozása
  • Mozgó szemhéj kifestése fehér szemceruzával
  • Fekete szemhéjpúderrel és ceruzával füstösítettem
  • Szemöldök alá egy púderesebb árnyalatot választottam
  • Tusvonalat húztam a szempillák tövéhez
  • Kis fekete pontokat szemhéjtussal csináltam




Amiket használtam:
  • catrice eye shadow base 
  • S-he eyeliner
  • catrice smokey eyes pencil
  • catrice kohl kajal pencil
  • Coastal Scents paletta 
  • Maxfactor 2000 calorie szempillaspirál
  • S-he szemöldökceruza


 Ő most a kedvenc ecsetem az essence-től!
Füstös szem készítéséhez nekem bevált és szépen lehet vele dolgozni!


Tipp:
  • A szemhéj alapozása segíti munkád. Ezt megteheted alapozóddal is vagy szemceruzával -mielött felviszed a szemhéjpúdert- de erre vannak már különféle márka által gyártott szemhéjalapok amik segítenek a tökéletes szemfestés elérésében. A színek élénkebbek és az eredmény is tartósabb akár alapot, ceruzát vagy egy kis alapozót teszel szemhéjadra! 
 Én most a catrice alapot használtam, de szeretnék szert tenni az NYX-es alapra mert nagyon sok jót hallottam róla:) Ha birtokomba kerül tervezek egy bejegyzést ezekről a termékekről is, hátha valaki még csak most kezd ismerkedni velük mint én:))






Ti szoktatok Buliba extrémebb sminket viselni?





2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, extrás és buliba jó, de én nem pöttyözném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zenzen:)) "Nekem a pöttyös az igazi:D"

      Törlés