2013. június 2., vasárnap

Clutch bag....azaz boríték táska

Egyszerűen imádom ezeket a táskákat és most sikerült 3 új szépséges darabot beszereznem. Az idei évben a szegecsek és láncos kiegészítők kapnak egyre nagyobb teret és sikerült olyan kis táskákat találnom amikben megjelennek ezek a díszitések. Azt el kell ismerni hogy a boríték táskák hétköznapokra talán nem a legpraktikusabb ( általában én nagyobb táskát hordok magammal,  amibe beledobok mindent) de alkalomra vagy ha elmegyek bárhová akkor nem kell egy "bőröndöt" vinnem magammal:)) ráadásul én mint táska mániás....most nagyon örülök hogy sikerült 3 ilyen klassz kis darabot beszereznem abszolút jó áron! !

Ti szeretitek a boríték táskákat? ?

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nálad is kidobja a sminkboxos hibaüzenetet ha belépek, vagy frissítek az oldaladon. Ez nálam is hiba volt.
    Töröld a bannerüket, és meg fog szűnni, nálam legalábbis megoldódott:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen hogy szóltál! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    A fekete és a barna táskát hol vetted és mennyiért?
    Nekem van egy fekete kistáskám, alig nagyobb mint egy nagyobb pénztárca, azt nagyon szeretem (belefér a fényképezőgépem, mobilom,pénz, zsepi, kulcs+zsepi pont, de csak csuklópántja van, pedig egy vállpánt is jól jönne hozzá néha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. U.i.:

      Kínaiban láttam hasonlókat, mint a táskád, de nem voltak szépen megvarrva és a szegecseket se szépen ragasztották rá, ezért ott nem vettem inkább táskát.

      Törlés
    2. Szia:) én pont ott vettem és nincs semmi baja....különben én se vettem volna meg! De sajnos üzletben is láttam olyat ami nem egy minőségi kidolgozàsról tanúskodott. Ezek voltak az utolsó darabok amiket 2700 ft-ért vettem darabjàt....a narancsosat màr üzletben vettem a Mester utcánál 4000 ft volt az àra, de ő kisebb is. A fekete és a barna tàskàhoz vállpànt is jàrt!

      Törlés
  4. Szia! Köszi a választ, itt is 3 ezer Ft kb. egy hasonló táska de én egy minőségit se láttam, ezért maradtak a boltban.
    A Mester utcát gondolom Pesten írod, én vidéken lakom. Azért köszi a választ.

    VálaszTörlés