2012. május 28., hétfő

PillangóSmink

Múlthét hétvégén újfent csajos estét tartottunk Livvel és én persze, hogy elvittem a CS palettámat hozzá megmutatni. Egyből bújtuk utána a netet, hogy milyen sminket készítsünk el. Engem egy narancsos-pinkes-pillangós smink ihletett meg. Az enyém egy kicsit rózsaszínesebb lett, mintsem narancsos. Az elkészítése sem tartott túlzottan sokáig. Kb. 40-45 perc alatt készítettem el ( ebben persze benne van az is, hogy a kutyám közben folyamatosan piszkált :D )

A kép, ami alapján nekiestem a szememnek :)

Az elkészítés folyamata nagyjából:
- fehér szemceruzával kiszíneztem a szemzugomat, amit egy kisebb méretű ecsettel elsatíroztam
- erre a fehér alapra vittem fel egy másik ecsettel a sárga szemhéjpúdert
- a mozgó szemhéjamra egy sötétebb narancssárgát festettem, amit egy erősebb pink színnel satíroztam össze
- a szemöldököm alá fehér szemhéjpúdert tettem
- a szempillák tövéhez vékony tusvonalat húztam
- az alsó szempillák tövéhez először sárgát, majd egy kis narancsot és pinket festettem ( a szemzugtól kifelé haladva ) és ezeket egy fülpucipálca segítségével összemostam
- mindezek után zselés tussal megfestettem a pillangót, fekete szemceruzával kihúztam a vízvonalamat és szempillaspiráloztam.

A végeredmény pedig ez lett:




8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Örülök, h. tetszik és köszönöm a kommentet ;)

      Törlés
  2. Szép lett :) Tetszenek az ilyen kép alapján készült sminkes postok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igyekszem a közeljövőben több hasonlót készíteni ;)

      Törlés
  3. Most mondjam, hogy nekem jobban tetszik, mint az eredeti????? :P Ügyes vagy nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy! Köszönöm szépen!! :)
      Őszintén szólva, nekem is jobban tetszik picit, mint az eredeti..de csak a rózsaszín miatt :D

      Törlés