2012. május 29., kedd

Az örök kedvenc francia

" Ez a bejegyzés írása különleges számomra, hiszen a mobilomra letöltöttem a blogger alkalmazást ès most mobilon pötyögök az ágybòl:)"
 Kipróbáltam az essence francia manikűrhöz tervezett sablont, ami arra hivatott hogy a fehèr körömvèget szèpen megcsinálhassuk. Nekem zselèvel épített körmeim vannak, ami 80% -ban franciára van megcsinálva. Nem mondhatnám hogy változatos, de szerintem ez a " körömviselet", ami bárhol és bármikor viselhető, imádom!
Ahogy én csináltam otthon:
 Először kifestettem a körmöm egy halvàny alapszínnel, de hiba volt. Amikor felhelyeztem már a sablont ès sikerült a fehèr lakkot a körömvègre felfestenem, a sablont alig tudtam leszedni a körmömről, ragacsnyomokat hagyott.....kezdhettem ùjra:)
 Tapasztalva az első bakiból, a sablont a lakkmentes körmeimre helyeztem fel és így már egyszerű dolgom volt. Miután a fehér lakk megszáradt kifestettem egy halványabb rózsaszín majd egy fedőlakkal körmeim.
 A végeredmèny tetszett, arra tökéletes hogy az otthon kényelmèben gyorsan varázsolj körmeidnek "francia eleganciába" bújtatott/ lakkozott külsőt:)


2 megjegyzés:

  1. Nekem is a francia manikűr a kedvencem, mert minden ruhához jól áll és egyszerű, de nagyon szép! Hány db sablon található benne?

    VálaszTörlés
  2. Szia Nina:) Örülök hogy feltetted ezt a kérdést, mert tudtam hogy valamit kihagytam de nem jutott eszembe:))) 30darab van egy csomagban!:)

    VálaszTörlés