2012. május 17., csütörtök

Rihanna-Who's that chick smink

Sziasztok!

Amint ígértem elkészítettem Rihanna-Who's that chick klipjében látható sminkjét. Élvezet volt hosszú idő után végre elkészíteni. Bevallom, miközben festettem magam azt gondoltam, hogy úristen-mi lesz ebből..de a végeredmény végülis tetszik. Persze nem lett ugyanolyan :) Most legszívesebben azonnal indulnék bulizni valahová!! :)
Előzőleg írtam, hogy SbyS bejegyzés lesz...és tényleg az is lesz-csak épp az utolsó ilyen! :D Nem kell megijedni, csak miközben nézegettem a képeket rájöttem, hogy nem jó, ha az asztali lámpámnál készítem a fotókat. Szóval ígérem, hogy legközelebb jobb minőségűek lesznek a készülés közbeni képek is!

Ezeket a képeket nézegetve estem neki a szememnek:



Persze mielőtt elkezdtem volna korrektoroztam-alapoztam-púdereztem.
Elővettem egy puha-fehér színű szemceruzát, amivel nagyjából a mozgó szemhéjamat - a szemzugomat - és az alsó szempillák alatt ( kb. az 1/4-ig ) kifestettem a szemem. Ezt egy ecsettel egyenletesen elkentem. Mielőtt tovább mennék azért leírom, hogy miért is volt szükség erre a lépésre. Egyrészt azért, mert a fehér színen jobban meglátszik a sárga, másrészt pedig tartósabb lesz.

Miután elkentem a fehér szemceruzát, jöhetett a szépséges sárga. Ezt egészen addig vittem fel, míg a fehér ceruzát el nem tüntettem. A mélyítővonalra több színt vittem fel. Egy csillogósabb barnát, majd egy kis lilát. Fülpucipálcával elsatíroztam az éleket. A szemöldök alá pasztell zöldet tettem fel.

Az alsó szempillák tövéhez egy élénk zöld színt vittem fel. Ezt is egy fülpucipálcával egyengettem el.

Mindezek után tusvonallal kihúztam a szemem és spiráloztam. Formáztam a szemöldökömet és két színből felkentem a számra a rúzst. Egy kicsit erősebb pirosítás a végére és voálá - KÉSZ LETTEM :)





Mutatom azt is, hogy a CS 88-as palettáról melyik színeket használtam:

Remélem Nektek is legalább annyira tetszik, mint nekem :)  Most, hogy ezzel kész lettem már gondolkodhatom is, hogy mi legyen a következő :)

1 megjegyzés: