2012. május 16., szerda

Coastal Scents paletta 1. rész

Sziasztok! :)

Facebook-on már lelőttem a meglepetést, miszerint én- Kittusz újra itt vagyok és boldogítalak Titeket az extra hosszú szövegeléseimmel :)
Nemrég születésnapom volt és ezalkalomból meglepettem magamat a régóta áhított CS8 palettával + egy műszempillával. Nagy meglepetés ért, mikor a MakeUpPlaza írt egy levelet, hogy 1 nap múlva megérkezik a rendelésem. Én a hét vége felé vártam, szóval gondolhatjátok, hogy a mai napom mekkora boldogsággal telt el!! Eredetileg úgy terveztem, hogy a délután folyamán elkészítek egy olyan sminket, amit kb. 1 éve tervezek, hogy megcsinálom. Elég sokat vártam rá, tudom. Ennek a fő oka az, hogy nem volt sárga színű szemhéjpúderem. Ami még sajnálatosabb az az, hogy még mindig nem sikerült megcsinálnom Rihanna- Who's that chick? sminkjét. Totálisan időzavarban ( és időhiányban is ) szenvedek és elfeledkeztem arról, hogy szerda van. Szerdán pedig suliba kell mennem. Persze, hogy meglegyen az örömöm és mégse hagyjalak Titeket bejegyzés nélkül csináltam egy nagyon leight-os, ici-picit hasonló sminket. 







Amint látjátok tényleg nem egy extravagáns smink. A szemzugba sárgát festettem köré pedig rózsaszínt. A szemöldök alá pedig egy halvány fehéres-sárgás színnel tompítottam a rózsaszín élét. Fekete szemceruzával kihúztam a szemem, spirálozás és kész is. Max. 10 perc alatt elkészültem vele. Többre nem is futotta az időmből, mert indulnom kellett. 
Azt viszont már most leszögezhetem, hogy máris a szívembe zártam ezt a palettát. Gyönyörűek a színek, intenzívek, nem kell belőle 5 réteget használni, hogy látszódjon és tartós is! Alig  várom már, hogy az összes többi színnel alkothassak valami gyönyörűséget!
A következő bejegyzésben igyekszem majd Rihanna sminkjét SbyS elkészíteni. Még én sem tudom, hogy sikerül-e. Ugyanolyan tuti nem lesz, de beleteszek majd anyait-apait :) 


Ez a smink egyszerűen tökéletes!! Tele színekkel, vidámsággal, bujasággal!!! Nagyon sexy!!! Jó kihívás lesz ez számomra. Remélem Ti is annyira várjátok már, mint én :)

Nektek vannak olyan sminkek, amiket régóta szeretnétek elkészíteni? - és amik Titeket is inspirálnak? Nekem rengeteg ilyen van és azt hiszem eljött az idő, hogy ezeket meg is valósítsam ;)

1 megjegyzés: