2012. május 20., vasárnap

Az új kedvenc szempillaspirálom: Maybelline Illegal Length

 Már egy hónapja tervezem, hogy írok az új kedvenc szempillaspirálomról.
Maybelline Illegal Length,  
ami 4 mm-es rostszálakat tartalmaz. A kíváncsiságom hajtott hogy megvegyem és kipróbáljam. Bevallom nem fűztem hozzá sok reményt, de amikor a drogériában megláttam azt gondoltam egy próbát megér! Hazaérve kipróbáltam és felbontás után meglepődtem...a spirálon tényleg vannak kicsi rostszálak!!

  A képen láthatjátok a pici szálakat a spirálon.

Egész nap jól tart, nem potyog le a szempillámról és ha esetleg megpiszkálom akkor se jön le! Én nagyon szeretem, most szempillaspirálok közül ő a No. 1!!  Veszek még azt tuti, hogy ha elfogy ne keljen rohangálnom és keresgélnem hol lehet még kapni. Elgondolkodtam hogy újra megcsináltatom a 3D-s szempillákat, de teljesen felesleges, mert van ilyen szuper szempillaspirálom!!!










TIPP: Ha a szempillatövetek közelében húztok egy vékony fekete tusvonalat, szempilláid még "drámaibb" látványban részesülnek! ( optikailag dúsabb és hosszabb)









Ti milyen szempillaspirált használtok? 
A Maybelline Illegal Length-t próbáltátok már?

 

6 megjegyzés:

  1. Bourjois Elastic. Nálam ő a favorit :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem hallottam róla, de a Bourjois termékekről tudom hogy jók!!

      Törlés
  2. Váó, hát ez nem semmi! :) Én most a Maybelline One by one-t használom, a férjem megjegyzése: Hm, marha nagyok a pilláid! :D
    Szóval tud valamit, de még mindig nem az igazi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ..Igazán figyelmes a férjed ha észrevette! Vannak olyan pasik akik azt se veszik észre ha új frizurája van a kedvesének...:))

      Törlés
  3. Lehet hogy ő lesz a kövi áldozatom ;)

    VálaszTörlés