2012. május 30., szerda

Teszt: Manhattan Tasty Lips szájfény

A hétvégén kaptam egy szájfényt Livtől - azzal a "feltétellel", hogy írnom kell róla :) - aminek nagyon megörültem! // még egyszer KÖSZI Liv!! // 
Ma használtam először, így célszerűnek tartom rögtön megírni a bejegyzést. Legalább még friss az élmény!

Tehát, a szájfény:
Manhattan Tasty Lips - 53I 
- magasfényű
- vizes hatású
- ízesített 












Először is, azt írják róla, hogy magasfényű. Véleményem szerint ez nem teljesen van így. Közelről tényleg elég szép, de picit távolabbról alig látszik, hogy van valami a számon. Max. a színéből lehet kitalálni, hogy kentem rá. Ha megnézitek kicsit lentebb a képeket, akkor Ti is láthatjátok, hogy a közelebbi képeknél tényleg nagyon szép, de az egész arcos képeken aligha látszik. Én egy magasfényű szájfénytől ennél többet várok. 
Vizes hatású? -talán, de én ragacsosnak éreztem az elején. Konkrétan, mintha mézet kentem volna szájfény helyett. 
Az ízéről viszont nem tudok nyilatkozni. Nem szokásom megkóstolni a szájfényeimet. A manhattan oldalán valami olyasmit írnak, hogy görögdinnye, svájci tejcsokoládé, Blueberry hawaii, mexikói mangó, licsi és grapefruit ízesítésűek. A csomagolásán nincs külön feltüntetve, hogy az 53I épp melyik és sajnos az illatáról sem tudom biztosan kijelenteni, hogy mangó?! 
Előnye viszont az, hogy szájfény létére egész jól tart. 4-5 órán át volt rajtam újrafestés nélkül, és a csillogás még mindig látszott. 

Mutatom a képeket:


 Ez a két kép rögtön a használat után készült. Nagyon szép színe van és fényes is, de nekem nem eléggé.













Látjátok, hogy nem szikrázik a fény az ajkaimról??! Eléggé természetes a hatása. Nagyon tetszik egyébként, ne értsen félre senki....de azt nem szeretem mikor mást ígér és mást kapok.










Itt pedig kicsivel több, mint 5 óra elteltével. A csillogás még mindig látszik. Nem vagyok egy nagy szájfény használó, de ilyen tartósságot semelyikről nem gondoltam volna.






Ezt a képet pedig csak azért töltöm fel, mert annyira édes volt a kis csibabám - segített lefotózni minél jobban a szájfényt :) Megzabálom, annyira imádom ^^




Ti szájfényt vagy rúzst használtok gyakrabban? Kipróbáltátok már ezt a szájfényt? - mi a véleményetek róla?

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Pont ezt az árnyalatot vettem meg féláron a Glamour-kuponnal legutóbb. Még nem teszteltem... azt én is hiányoltam a csomagolásról h. ráírják, h. milyen íze/illata van. Én nem szoktam a boltban kinyitogatni a sminktermékeket, tesztere meg nem volt. Az bíztató h. leírtad h. elég tartós. Megvettem az Essence 3miniszájfényét, ami kis dobozban van, annak az átlátszó minijét tettem próbára a hétvégén, és az nagyon nem tartós... olcsó volt... de akkor is csalódás. Ez annál csak jobb lehet.

    VálaszTörlés
  2. Hááát igeeen:) Elég ragacsosnak éreztem én is...:) Az árnyalata viszont rajtad nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés