2012. július 3., kedd

F&F Zsákmány....

 Ma elmentem párommal vásárolni a kiskutyánknak élelmet a Fressnapf-ba és a Tesco-ban magamat is megleptem pár dologgal.......


Szandál: Ezt a két fazont választottam..tartja a lábat és kényelmes. Utolsó darabok lévén le volt akciózva....
Ár: 1.450 ft


Nadrág: Vékony anyaga van és egy kicsit bővebb fazon. Én ebben a hőségben jobban szeretem ezeket a fazonokat, mert nem tapad rám...:)
Ár: 2.800 ft


Csőtop: Már a H&M- ben beszereztem kettőt, de vaciláltam hogy fehérben vegyek- e...és most vettem:))
Ár: 1.590 ft

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó áron vetted őket! A pöttyös olyan aranyos és a csőtop! Már régóta akarok és pont fehéret! Van is egy ötletem, hol fogok legközelebb körülnézni.
    Tetszik a blogod, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám te is! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      A pöttyös nekem is a favorit, a csőtoppot szerintem a H&M-ben olcsóbban megtudod venni, mert ha jól emlékszem olyan 1200 ft-ért vettem darabját...csak nem volt a méretemben fehér. Ha gondolod ott is érdemes megnézni hátha találsz ott is:)

      Törlés
    2. U.i: Köszönöm a feliratkozást:)

      Törlés
  2. Szuper dolgokat vettél, minden nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsanett,
      Üdvözöllek a blogon!!!
      Köszönöm szépen, remélem a továbbiakban is követsz minket!!!!

      Törlés
  3. Helló!
    Díjat kaptatok! :)
    http://vick-secret.blogspot.hu/2012/07/ismet-dijat-kaptam-adok.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juppiii!!! Ez fantörpikus! :) Nagyon örülünk neki! Köszönjük szépen! :)

      Törlés
  4. A pöttyös szandál a kedvencem! :-)

    VálaszTörlés
  5. Díjat kaptatok tőlem: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam.html :-)

    VálaszTörlés