2012. július 5., csütörtök

4 IN 1

4 in 1, azaz:

- Astor Big & Beautiful BOOM! szempillaspirál - TESZT
- Artdeco szemhéjpúder alapozó ( Dita Von Teese ) - TESZT
- Avon varázstus - TESZT
- Éjjen július 4. -ke smink

Kezdjük egyből az elsővel,

ASTOR BIG & BEAUTIFULBOOM! szempillaspirál:




A reklám szerint nem kell többször "újratölteni", ezt nagy valószínűségben annak a hatalmas nagy- buci kefének köszönheti. Valóban nem kell többször visszamártani a spirált, de ennek az adottságnak hátránya is van. Még pedig az, hogy a szemzugban lévő pici szempillákat nehéz bibi nélkül kifesteni. Általában ügyesen spirálozom ki a saját pilláimat, ezzel viszont majdnem mindig összefestem a már kész sminkemet.
Tízszer dúsabb és szép hosszú pillákat ígér. A hosszúság szerintem pipa, de a dúsítással nem vagyok megelégedve...nekem ez kevés. Persze - lehet, hogy én vagyok telhetetlen, de eddig még egy olyan szempillaspirállal sem találkoztam, ami úgy igazán dúsított volna. A képek szerintem magukért beszélnek. Az én nem létező pilláimból jól látható pillákat varázsolt. Nem tudom már, hogy hol olvastam, de valaki azt írta róla, hogy potyog. Nos, én ezt nem vettem észre - pedig azóta figyeltem is. Igazándiból én még egy olyan spirált se használtam még, ami potyogott volna.
Összességében szeretem ezt a spirált, jelenleg ezt használom minden nap ( várva az igazán tökéletesen dúsító szempillaspirálra ).

Spirál nélkül: ( látjátok, hogy nem látjátok a pilláim?:D )




Ilyen lett:




ARTDECO szemhéjpúder alapozó ( Dita Von Teese )

Már egy ideje hezitáltam, hogy milyen szh. alapozót vegyek, majd mikor megláttam ezt a Müllerben, gondoltam elhozom magammal.
Első benyomásra nagyon tetszik. Mind a csomagolás mind maga az alapozó. Kis tégelyben csillogó krém, aminek finom illata van. Könnyű eldolgozni is és ugyan nem volt rajtam egész nap, de tényleg jól teszi a dolgát. Viszont elég nehét visszatekerni rá a tetejét. Vagy 3 percet játszadoztam vele, mire sikerült. Nem tudom, hogy csak én vagyok-e béna, vagy csak én hoztam magammal egy olyat, aminek nehéz visszatekerni a tetejét, vagy... de ez tényleg csak egy mellékes meglátás. Egyenlőre nagyon elégedett vagyok vele. Megérte a pénzét :)






AVON VARÁZSTUS

Mikor először megpillantottam az újságban egyből felcsillant a szemem, hogy nekem ilyen kell!! A tipikus kell - akarom szindróma nálam! :) Az ára is teljesen jó volt, így megrendeltem. Alig vártam, hogy megérkezzen és kipróbáljam. A lényege az, hogy bármelyik szemhéjpúderben megforgatva olyan színű tusvonalat lehet vele készíteni. Ez nagyon jó lehet azok számára, akiknek nincs CS palettájuk, mert én ugyanezt megoldom azzal. A dobozán sem és az újságban sem volt sehol feltüntetve, hogy milyen úton módon lehet/kell tisztítani. Én egy icipici szappan és sok víz segítségével tisztítottam ki. sikerült is, de azért örültem volna egy kis használati utasításnak. Könnyű vele egyébként tusvonalat húzni és tulajdonképpen teljesíti azt, amire kitalálták. Lehet jobban odalennék érte, ha nem lenne palettám :)
Minden esetre bátran merem ajánlani mindenkinek, aki szeretne színes tusvonalakat festeni :)

 Nem igazán sikerült rendesen lefotóznom, ezért kerestem egy másik képet róla a neten:

JÚLIUS 4. smink

Igaz, hogy már elmúlt, de még mindig sok ilyen képpel találkozom a facebook-on. Gondoltam alkotok valamit én is, ráadásul jó alkalom volt arra, hogy a varázstust is használhassam :)









Kirpóbáltátok már ezeket a termékeket? - mik a vélemények?
Legyen máskor is összetett bejegyzés? -vagy jobb, ha egyesével írom le?

3 megjegyzés:

  1. A Te tusvonalad olyan jól sikerült, olyan jó erős, intenzív színe lett, én mikor ezzel a tussal húztam tusvonalat, olyan semmilyen lett, túl vizes hatású volt, és olyan mintha elmosódna, szóval egyáltalán nem olyan szép mint a Tied, milyen szemhéjpúderbe mártottad? Vagy mi a titkod? :) elárulod? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) a tusvonalaktól én mindig félek...aztán vagy sikerül vagy nem :D
      Én a CS88-as palettába mártogattam az ecsetet..először nekem is eléggé vizesnek tűnt, ezért a felesleget letöröltem - majd újra beleforgattam az ecsetet a púderbe..utána húztam vele a vonalat..lassan, kis mozdulatokkal.
      (A felesleget meg úgy töröltem le, hogy a kézfejemen húztam vele két csíkot. )
      Remélem tudtam segíteni ;)

      Törlés
  2. Igen, és nagyon köszönöm a részletes választ :)

    VálaszTörlés