2012. július 1., vasárnap

Muggy-Summer Party Make Up

Szombaton épp a szüleimnél punnyadtam, mikor megjelent a tesóm és hozta nekem az Avonból rendelt "varázstus-t", na meg az újabb katalógust. Megmondom őszintén, hogy az új katalógusból semmi nem fogott meg egy körömlakkon kívül, viszont láttam benne egy olyan sminket, amiről nekem egyből a forró, nyári, balaton-partik jutottak eszembe. Annyi eszem sajnos nem volt, hogy lefényképezzem ( az avon oldalán pedig nem volt fent ) így ami megmaradt a fejemben, abból készítettem el ezt a csodát:


Elkészítése:
- fehér szemceruzával a húztam pár csíkot a mozgó szemhéjamra. Ezt egy ecset segítségével elkentem.
- a szemzugba egy halvány zöld színt vittem fel
- a szempillák tövétől teljesen a mélyítő vonalig egy csillámos-narancssárgát festettem.
- a mélyítővonalba egy közép-aranyszínt húztam amit satírozóecsettel elsatíroztam, majd egy másik ecsettel          kicsit összemostam a színeket.
- a szemöldököm alá fehér és halvány sárga színt vittem fel.
- az alsó szempillák tövénél fehér szemceruzával húztam egy vonalat, amit ecsettel eldolgoztam. Élénk lila színt vittem fel rá.
- a felső szempillák tövéhez ugyan olyan arany színű tusvonalat húztam, mint amit a mélyítővonalra festettem.
- a pilláimat kiszempillaspiráloztam.
- megigazítottam a szemöldököm.
- mindezek után színezett hidratáló krémmel bekentem az arcomat, amire egy lehelletnyi púdert tettem.
- egy narancsos szájfénnyel emeltem ki az ajkaimat.






Terméklista:
- CS 88 paletta
- Avon varázstus
- IlMakiage szemceruza, szájfény
- Avon barnítógyöngyök
Astor Big & Beautiful Boom! szempillaspirál




Nektek mi jut eszetekbe erről a sminkről? - én már most azonnal indulnék pl. a Balatonsound-ra :)
Oh, jut is eszembe..ki lesz ott? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése