2012. július 1., vasárnap

NYC - Fragile Pink (409) ajakrúzs

Múlthét pénteki shopping délutánunkon akadtunk rá Livvel erre a rúzsra és nem tudtam ott hagyni a polcon.
Ránézésre is gyönyörű, pigmentált rózsaszínnek tűnt, de az ajkamon meg aztán végképp beleszerettem. Nagyon jól fellehet dobni vele egy egyszerűbb/természetesebb sminket is. Abszolút nem a rikító, a már már túlzásba vitt erős pink színe van, így aki nem szereti ezeket a vadabb színeket, de mégis szeretné kiemelni az ajkait, annak ez tökéletes választás.
Elvileg 6 órán keresztül tart. Megmondom őszintén, hogy nem figyeltem az órámat, de elég sokáig szép marad. Extra könnyű az állaga, amit nagyon szeretek még benne, hogy nem kell kétszer - háromszor átkenni, elég egyszer is.
Azóta majdnem a mindennapjaim kelléke lett és bekerült a kis neszeszerembe, amit mindig magamnál hordok. Azt hiszem ennél nagyobb elismerésben nem részesülhetnek a rúzsok :)





Mindenképpen ajánlom mindenkinek a figyelmébe ezt a rúzst, bármely színből akár... tuti, hogy nem lesz csalódás! 


Ti kipróbáltátok már? - van esetleg ellenvélemény róla? 

4 megjegyzés:

  1. már régóta fáj a fogam egy NYC rúzsra, de mostmár tényleg be fogok szerezni egyet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sose voltam valami nagy rúzs/szájfény használó...de mióta ezt megvettem, szinte minden nap ( kivéve a hétvégét ) rúzsozom magam...úgyhogy még egy pár színt tuti beszerzek tőlük én is :)

      Törlés