2012. március 24., szombat

Újdonságok a Make Up plaza-ban!!

 Ma egy kicsi, de annál tartalmasabb bejegyzéssel szeretnék nektek kedveskedni. Hírlevélben értesítést kaptam, hogy a M.U.P.- nál sok újdonság érkezett és ezt nektek is látnotok kell! Nekem már megszületett a kívánságlistám is:))

 Kezdjük a műszempillákkal,
amiket megtekinthetsz a webshop-ban ITT!!
 Több műszempilla ( soros és tincses ) közül válogathatsz és több stílusban. Válogathatsz még szempillaragasztók közül. A DUO márka termékei közül megtalálhatod a számodra megfelelő ragasztót.
Én speckó szeretem ezt a márkát mivel, latexmentes és felhasználása nemcsak a szempillák ragasztásában merül ki, hanem kristályokat, tollakat is rögzíthetünk vele akár bőrünkre is.
1.100 Ft/pár
Szín: Fekete, apró kristályokkal


1.100 Ft/pár
Szín: fekete, apró kristályokkal

Amit szeretek a m.u.p oldalán, hogy hasznos és remek információkat találhatunk, ITT például mindenre választ kapsz amit a műszempillákról tudni akartál! :)



NaturAll termékek:
ITT olvashatsz róluk bővebben!!
 Tama black soap:
Fekete szappan gyógyfüvekkel és értékes olajokkal. A legtöbb bőrtipusra alkalmazható, nem szárítja a bőrt. Mindennapi használatra javasolt, mélytisztító hatása révén kitűnő a gyulladt, pattanásos bőr kezelésére is. Táplálja, hidratálja a bőrt, valamint megóvja a a külső káros hatásoktól.
Ár: 1.490 ft  Kiszerelés: 150gr


Ezen kívül még megtalálhatsz a webshopban Fekete szappant shea vajjal, kakao vajjal és még sok más terméket.




Coastal Scents paletta újdonságok: 

88-as paletta, matt- szatén színek, száraz vagy nedves használattal is alkalmazható.
Ár: 5.890 ft
Nézd meg ITT ezt a palettát!!
Nézd meg ITT a többi palettát is!
Továbbá ITT megtalálhatod a Sleek újdonságait is!!











 Ez a bejegyzés nem azért készült hogy rábeszéljünk, csak az m.u.p-tól rendeljetek és semmi hasznot nem húzunk belőlle, nem kapunk jutalékot, nem reklám céljából tettem közzé ezt a postot, csak azért mert szeretem ezeket a termékeket és korrekt a webshop is!!!! Az információ tájékoztató jellegű!!



Forrás és fotó: www.makeuplaza.com




4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, hogy leírtad, mert pl. a szappanok elkerülték a figyelmem, holott érdekelnek és nagyon-nagyon jó árban vannak! Egyébként a mup-ot én is szeretem, mert tényleg korrekt cég és nincs direkt gerilla marketingjük, sőt, amikor jelentkeztem a sminkpályázatukra, akkor nem volt feltétel, hogy lájkoljam a facebook oldalukat vagy ilyesmi. Nekem már ez pozitív volt. Amúgy nekem jobban bejönnek a Red Cherry műszempillák, mint az Ardell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy hasznosnak találtad a post-ot! Remélem továbbá is követed a blogot és érdekes bejegyzésekkel tudunk szolgálni neked és a többi kedves olvasónak is!!!

      Törlés
  2. Juj, műszempillák! Én most szerettem meg őket, nagyon-nagyon bejönnek. Már vettem is 3 féle Red Cherry-t. Sokkal jobbak élőben, mint fotón és tényleg puhák. Bőségzavarom volt :-) A szappanokra még én sem figyeltem fel, de már annyi jót hallottam a Nuna és Tama szappanokról, hogy muszáj beszereznem egyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözlünk a blogon RetiD!! Örülünk a hozzászólásodnak!! Szerintünk lesz majd bejegyzés a fekete szappanokról mert muszály nekünk is rendelni:DD

      Törlés