2012. március 29., csütörtök

Fond...Tekerd...Tűzd fel!!

 Akik követik a facebook-os oldalunkat, már tudták hogy a mai bejegyzés miről is fog szólni. És hogy miről? Találtam pár szuper videót, ami szerintem még a gyengébbeknek is, mint például nekem bemutatja hogyan csináljunk tuti frizurát magunknak percek alatt és hogyan dobhatjuk fel akár egyszerű hajfonatunkat is.

 Ma két videóval szeretnék kedveskedni nektek. Az első videóban egy egyszerű, de nagyszerű frizurát mutat be nekünk , akit megtalálhattok a youtube-on, illetve nézzétek meg az oldalát, mert szuper ötleteket meríthettek tőle.

Odavagyok teljesen ezért a frizuért:D


 A második videóban már egy szuper taktikát láthattok amihez szükségetek van egy hajpántra és..... de nem lövöm le a poént, nézzétek meg hogyan csinálhattok egyszerű kontyot magatoknak!! 



 Utoljára egy StepbyStep kép szintén egy kontyról, amit ma én is megcsináltam reggel. Nekem hátul nemsok látszott, szerintem nagyobb tincseket kellett volna fonnom, de 5 perc alatt ( a reggeli sietésben ennyi időm volt rá) egész jó lett:))




Remélem tetszett a bejegyzés és tudtam egy - két ötlettel szolgálni , jó frizurázkodást kívánok!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése