2012. június 17., vasárnap

Kalapot, fejdíszt - de milyet?

Pénteken nagy örömben volt részünk Livvel, mert úgy hozta a sors, hogy együtt mentünk dolgozni - munka közben is találkoztunk - és munkából is együtt mentünk haza. Illetve vásárolni. Jó pár hónapja rászántam magam, hogy beszerzek egy kalapot nyárra és most pont jó alkalom volt arra, hogy együtt keresgéljünk. Miután megtaláltam azt a kalapot, ami jól is áll és úgymond "szólt hozzám" egyből ihletet is adott egy új bejegyzésnek. 
Tömérdek mennyiségű-mintájú- és fajtájú fejdíszt, kalapot találunk most az üzletekben. Az ezévi trend elég tágas, így mindenki megtalálhatja benne a magához illőt. Aki pedig még nem tudott dönteni, annak itt egy kis segítség. 
A fejdíszekre nem, viszont a kalapokra nagyon is igaz a mondás, hogy tudni kell viselni. Eléggé feltűnő darab, hisz valljuk be - nem sokan rohangálnak az utcán kalapban, de mindenképp megéri beszerezni legalább egyet. Tény, hogy ez is egy kiegészítő, akár csak egy nyaklánc, öv, .. viszont a kalap egy magasabb szintre emelheti az öltözékünket ( itt persze nem a társadalmi/gazdasági szintre gondolok :) ).
Idén szinte minden megengedett. Többféle méretű, formájú, színű és anyagú kalapokból válogathatunk kedvünkre. Amikre viszont mindenképp kattanj rá, azok a virág minták, a csipkék, és persze a bájos masnik!

Mutatok pár szuper kalapot, amik egyszerűen ellenállhatatlanok!











Fejdíszek: szinte már beleszövődtek a mindennapjainkba. Rendkívül praktikusak, trendik, és nagyon jól kiegészítik a szerelésünket :)






Egy-egy ünnepibb alkalomra pedig akár ékszert is viselhetünk hajpánt helyett, akárcsak Paris Hilton is. Én már alig várom, hogy adódjon alkalmam arra, hogy én is hasonlóképp tegyek! :) 



Van még valami ami nélkül nem fejezhetem be ezt a bejegyzést! Idén, ha víz közelébe mentek ( nyaralni, bulizni ), akkor mindenképp érdemes egy tengerész szerkót beszerezni! 


Oh, és majd elfelejtettem - az én kalapom: teljesen oda vagyok érte! 
A Vögele-ben bukkantam rá, ráadásul ca. 3000 Ft-ról volt leakciózva 1700 Ft-ra. 




Ti mit gondoltok a kalapokról? Van Nektek is? Melyikek a kedvencek? Gondolom a fejdíszek Nektek is alapdarabok :)

5 megjegyzés:

  1. Jo a kalapod.En még telen se hordok fejfedot.

    VálaszTörlés
  2. Hú, nekem a fehér csipkés tetszik a legjobban! Nekem is van egy fehér kalapon, nagyon szeretem! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a fehér csipkés tetszik a legjobban! Olyat is kerestem mindenhol, de sehol nem találok :(

      Törlés
  3. A Westend 1. emeletén rögtön a mozgólépcsőnél van egy bizsus bolt, én ott láttam! :-)

    VálaszTörlés