2012. június 24., vasárnap

Laza fürtök...

 Ma egy általam kedvelt hajformázó készüléket mutatnék be nektek, amit én nagyon szeretek.
Ez a hajformázó a Szarvasi márkanevet viseli.
 Amint a képen is láthatjátok két cserélhető fej áll rendelkezésünkre hogy hullámokat varázsoljunk magunknak:) 3 "hőmérséklet"fokozat segít minket a szárítás közben.....
Az ára elképesztő, én az euronics-ban vettem kb fél éve és  ha jól emlékszem  2.500-3.500 ft körül fizettem, azaz a párom, mert ő vette meg:)))
 Nagyon egyszerű használni. A nagyobb fejet részesítem előnyben, hisz ezzel tincsenként szárítva enyhe- lazább hullámokat csinálhatok.

TIPP: törölköző száraz hajadra rakj kedvenc hajhabodból és ezután formázd hajad. A végeredmény pedig volumennel rendelkező tartósabb frizura:)

A végeredmény szemből, hátulról,
és az utolsó képen láthatjátok közvetlen szárítás után...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése