2012. június 24., vasárnap

Barbie smink

Tegnap Liv azzal keresett meg, hogy mi lenne, ha valamilyen mesefigura sminkét készítenénk el. Egyből elkezdtük bújni a google-t, de sajnos nem jártunk sikerrel. A mesefigurák többségén vagy nincs smink, vagy csak elég minimális. Nekem ekkor jutott eszembe, hogy milyen lenne Barbie sminkét elkészíteni. Találtam is pár nagyon jó képet, végül ezt választottam. Kicsit változtattam is rajta, mert barna helyett kék színt használtam. A rózsaszín-barna kettőst már unom egy kicsit. Régebben ez volt a kedvenc kombinációm.

A smink elkészítésének menete:
- lealapoztam a szemhéjamat
- a szemzugot kihagyva a mozgó szemhéjamra egy világos, babakék színt vittem fel. Ugyanezt a színt az alsó szempillák 1/4-ére is felvittem
- a mélyítővonal fölé egy közepes rózsaszínt festettem, amit egy satírozó ecsettel füstösítettem. Ezt a rózsaszínt az alsó szempillák középső negyedére is felvittem
- egy sötétkék színnel húztam egy vékony vonalat a mélyítő vonalba, amit enyhén összedolgoztam a világos kékkel és a rózsaszínnel. A tusecsetem segítségével vékonyan, a felső szempillák tövéhez is felvittem ebből a sötétkék színből. Az alsó pillák külső végére is tettem sötétkéket, majd egybekötöttem a felső szempillákkal
- enyhén csillogó fehér színt festettem a szemzugba és a szemöldököm alá
- fehér szemceruzával kihúztam az alsó vízvonalamat, majd szempillaspiráloztam.
Szerettem volna műszempillát is feltenni, de sajnos otthon felejtettem. Útban Livhez jutott az eszembe, akkor pedig már nem akartam visszafordulni.
- végső lépésekként: szemöldökformázás, pirosítás és rúzsozás

Az eredmény:









Titeket szokott valamilyen rajzfilmfigura vagy baba inspirálni egy sminknél? Mit gondoltok a rózsaszín-kék összeállításról?

2 megjegyzés: