2012. június 17., vasárnap

e.l.f liquid eyeliner

 Mivel elfogyott a S-he szemhéjtusom, amit imádtam....úgy gondoltam kipróbálok most valami más márkát is, így a MakeUplaza-ból rendeltem.
 A választásom az e.l.f liquid eyeliner-re esett, mivel az árát is kedvezőnek találtam és a márkáról is jókat hallottam.
 A tus hegye vékony és lágy, tartottam is tőle egy kicsit...de nagyon egyszerű a használata és ezeknek a tulajdonságoknak köszönhetően könnyedén szép vékony tusvonalat húzhatunk!! Tartósságát tekintve abszolút elégedett vagyok, nem kenődik, morzsolódik le a szememről...reggeltől estig tart ugyanolyan formában, mint ahogy reggel felfestettem!
Az ára a MakeUplaza-nál: 395 ft
Itt tudod megrendelni!!







 A tusvonalat kicsit felakartam dobni, ezért találtam egy jó kis képet, ami ötletet adott és hasonlóan  készítettem én is el a fent látott sminket: 


Amit használtam:
ARC:
  • Bourjois 123 perfect alapozó ( a késöbbiekben erről is készül egy post)
  • NYC smooth skin powder
  • Estée Lauder pirosító
SZEM:
  • Coastal Scents  88 original paletta
  • catrice fehér szemceruza
  • e.l.f szemhéjtus
  • Maxfactor 2000 caloria szempillaspirál
  • Catrice eyebrow set (szemöldök)
SZÁJ:
  • Catrice coolibri lip balm






1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem az ELF tusokat én is, bár eddig még csak a filceit használtam, mert nekem az egyszerűbb. Azonban a barátnőmnek ecsetes van, mint a Tied és ő meg azzal szeret vonalat húzni. Tényleg nagyon tartós, nem kenődik és nem gyulladt be tőle a szemem.

    VálaszTörlés