2012. június 29., péntek

Sun is shining...(MakeUp)

 Ma egy sminkes bejegyzéssel szeretnék kedveskedni nektek.
Nem egy nagyon színes vagy korall árnyalatban készült sminket szeretnék nektek megmutatni, ami most a nyár slágerszínei, hanem egy pezsgő-barna/bronz színkombinációs sminket ami egy kicsit szolidabb de buliban szerintem egy szuper választás. Nyár, ragyogás.....ez volt az elképzelés ami alapján a smink született...és ebben a szellemben egy kicsit csillogósabb árnyalatokat használtam.





 
Amiket használtam:



  • Bourjois 123 perfect alapozó

  • Coastal Scents 88 paletta (imádooom, minden sminkhez felhasználom és becsempészem a sminkbe!!), amit a mélyítővonal fölött, szemöldök alatti részhez és az alsó szempillasor alá használtam


  • Catrice eyeshadow soufflé (hidden world), a mozgó szemhéjra

  • e.l.f liquid eyeliner, tusvonalat húztam a felső szemhéjra, alsó és felső vízvonalat szemceruzával húztam ki...

  • Maxfactor 2000 calorie szempillaspirál


( egy- két terméknél linkeltem régebbi bejegyzéseket, ahol olvashattok róluk bővebben is..)










 

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a szemed formája kifejezetten cicás! Ügyes vagy! A Bourjois alapozóról lesz teszt? Neked bevált? Már kacsingatok felé, én a Healthy mix serumot használom úgyhogy ha elfogy lehet kipróbálnám.

    VálaszTörlés
  2. Szia samelike, üdvözöllek a blogon!! Nagyon köszönöm a pozitív mondatokat!!
    Igen tervezek egy tesztet a Bourjois alapozóról...de a késöbbiekben. Előzetesen amit írnék róla hogy tényleg csak ajánlani tudom! Amikor megláttam ezt az alapozót kicsit gondolkodtam rajta az ára miatt, de a kíváncsiságom győzött és nem bántam meg hogy megvettem:)) De ígérem, a következő két hétben megcsinálom a bejegyzést és talán segít a döntésben....
    Neked a Healthy mix s.-ról mi a véleményed?

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik, gyönyörűen kiemeli a szemed :)

    VálaszTörlés
  4. csini smink :)
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszik, gyönyörű cicás szemed van :)

    VálaszTörlés