2012. június 17., vasárnap

Lila varázslat

Előzőleg a kalapokról volt szó, ahol megmutattam az én kalapomat is..ezt a sminket pedig hozzá készítettem. Ránéztem és egyből a lilára gondoltam. Nem akartam egy nagyon erős- nagyon vad sminket készíteni. A virágoknak inkább a lágyabb, finomabb, nőcisebb változatát szerettem volna ezzel a pasztell rózsaszín - lila sminkkel erősíteni. :)
Tehát a végeredmény:
Így készült:

- elsőként lealapoztam a szemhéjamat.

- a mozgó szemhéjamra egy halvány rózsaszínt vittem fel, kihagyva a szemzugomat.

- ezután sötét lila színnel egy körvonalat festettem a szempillatövekhez és a mélyítővonalra.

- satírozó ecset segítségével eldolgoztam és összemostam a lilát a rózsaszínnel. Enyhén csillogó fehéret vittem fel a szemöldököm alá és a szemzugba is.

- az alsó szempillák tövénél is hasonlóképp tettem. A szemzugba fehér, utána a rózsaszín, majd a lila.

- végül kihúztam a szemem fekete ceruzával, szempillaspiráloztam, megigazítottam a szemöldököm, rúzs és kész is :)



Termékek:
Astor - Skin Match alapozó
NYC - Smooth skin porpúder
Avon - bronzosító gyöngyök
Catrice szemhéjalapozó
CS 88 paletta
Astor - Big & Beautiful Boom! szempillaspirál
NYC - 409/Fragile Pink ajakrúzs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése