2012. április 15., vasárnap

Balea bőrnyugtató és hidratáló maszk málna illattal..

 Elérkeztünk a Balea maszkok harmadik alanyához, tegnap kipróbáltam a bőrnyugtató és hidratáló maszkot málna illattal.
Ez a kis nyugtató maszk is 2×8 ml-es kiszerelésben lehet megvásárolni, de mivel limitált, lehet hogy már nem találkozhatunk vele a DM- ben.




Tartalmaz:
  • mandulaolajat
  • shea vajat, amely gyengéden ápolja a bőrt és védik a kiszáradástól
  • panthenol, ami a felvitelt követően nyugtató hatást fejt ki bőrünkön
Használat után a bőröm simább volt. Az illata kellemesen lágy, nem erőteljes és az állaga is könnyű krémes.

A képen kevésbé látható talán, de a színe olyan mint egy málnás joghurtnak




Használata:
  • a megtisztított arcbőrre vigyük fel egyenletesen
  • 10-15 perc elteltével a maradékot kozmetikai kendővel vagy kisebb frottír törölközővel letudjuk szedni a maradékot
  • Ne mossuk le!
 A tasak teljes tartalmát felvittem az arcbőrömre és 15 per után több mint a felét be is szívta a bőröm. A leszedése nem okoz gondot bár én még este is szedtem le a bőrömről kis darabot..de ez az én bénaságom mert nem szedtem le alaposan.




Nézd meg:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése