2012. április 9., hétfő

Balea tisztító arcmaszk cinkkel


 Elérkeztünk a Balea maszkok tesztelésének második szakaszához!
Már olvashattatok az első bejegyzésemről ahol a mélytisztító maszkot borostyán kivonattal próbáltam ki és teszteltem.




Most viszont a tisztító arc maszkról szeretnék írni, ami cinket tartalmaz.
Nézzük először a csomagolást:
Szintén 2×8ml-es kiszerelésben kapható mint a borostyán kivonatos maszk, egy 8ml-es tasak tartalma szerintem sok egy alkalomra...szerintem bőven elég a fele is, így még tovább tudjuk használni.

Amit ígér:
  •  Hatékonyan eltávolítja az elhalt hámsejteket
  • Mattítja a bőrt
  • Ásványi anyagokban gazdag timföld felszívja a felesleges "bőrzsírt"
  • Cink csökkenti a bőrirritációt és megnyugtatja a bőrt
  • Hialuronsav és tejfehérje gondoskodik a megfelelő hidratáltságról
Használata:
  • Vigyük fel vastagon és egyenletesen az arcbőrre
  • 15 percig maradjon fent
  • majd mossuk le langyos vízzel
  • szükség szerint hetente 1-2 alkalommal használjuk
  • A teljes tasak két alkalomra elég ( de szerintem mivel nekem elég soknak tűnt a tasak tartalma, ha azt is megfelezzük 4 alkalomra elég bőven)

 Felbontás után nagyon kíváncsi voltam az állagára. A borostyán kivonatos maszk egy kicsit ragacsos volt, ez viszont könnyű lágy textúrájú és az illata semleges...nem éreztem kellemetlen erős illatot.
 Felvitele is nagyon könnyű, nem csepeg le az arcunkról. Felvitelt követően nem éreztem semmi különleges hatást, nem csíp, talán egy kis hűsítő érzetem volt.
A hatóidő elteltével a leszedésével sem volt gondom, könnyen lemosható!


Amit tapasztaltam:
  •  Lemosás után tényleg láttam a pozitív eredményt! Az arcom bőrfelülete "egységes" lett!
  • A homlokom ami eléggé fényes szokott lenni, most matt és nem fénylik a bőröm. (délelőtt próbáltam ki és most este se fénylik a bőröm)
  • Valóban hidratálja az arcom, lemosás után puha volt a bőröm, azért raktam fel egy pici hidratáló krémet is.

Ajánlani tudom mindenkinek, ebből az arcmaszkból tuti veszek még, mert engem meggyőzött és használni fogom a későbbiek folyamán is!!


Nézd meg:

 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése