2012. február 19., vasárnap

Csodanő.hu

Csodanő.hu, az online edzőterem!

 Nincs kedved vagy időd edzőterembe lejárni? Találtam egy oldalt, ahol az otthon kényelmében profi segítséget kapsz az edzéshez!
 Ez az oldal a Csodanő.hu, ahol regisztráció után rögtön hozzáférhetsz 3 ingyenes videóhoz!
 Ha több edzést szeretnél, elő kell fizetned, mint ha egy fitness terembe vennél bérletet.
Egy 30 napos bérlet 4.700 ft.
Az edzők, akikkel részt vehetsz az otthon kényelmében egy edzés keretében:
- Czanik Balázs
- Fejes Gábor
- Hazadi Judit
- Molnár Vica
 A bérletről és az edzőkről ITT olvashatsz!


Felrakok pár bemutatót is mire számíthattok az online edzésen,
Fejes Gábor mutatja be nektek az edzésprogramot, én bevallom alg bírtam végigcsinálni:)) ( nem ezt a 7 percet, hanem a teljes videót:))


Molnár Vica van segítségünkre ebben a részben és ezt már én is jobban szerettem!!

 


 Amikor rátaláltam erre az oldalra, nagyon megörültem, mert munka után nincs túl sok energiám még összeszedni magam és lemenni edzőterembe ( bár a Corvin Life1 elég közel van hozzám). Itthon viszont kényelmesen megtudom csinálni az edzést, kényelmesen átöltözök, és írnom se kell gondolom hogy itthon könnyebben szedem össze magam ( zuhanyzás...stb)!!
 Megvan azért a hátránya is az otthoni mozgásnak, mert ha egy terembe lemész ugye ott már nincs vita, kezdődik az edzés. Itthon viszont egy kicsit lehet lustizni:) Bár regisztrálás után rendszeresen kapsz e-mail-t, amivel hasznos tanácsokat adnak és egy kis lelki fröccsöt a kitartásról...stb, így tuti megjön a kedved az edzéshez!!


Mi a véleményetek az otthoni edzésről? Szoktatok valahová járni terembe? Mi a kedvenc edzésformátok? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése