2012. február 25., szombat

Remington-Pearl Wand

Sziasztok lányok! :)

Mivel már egy jó ideje nagyon divatos a hullámos haj, ezért gondoltam megosztom veletek az én kis mizériámat.
Pár hónappal ezelőtt, mikor a szokásos szombati csajos esténket töltöttük együtt Livvel, kitalálta, hogy neki " Barbie-zni " van kedve. A baba pedig én leszek :) Akkor kapott a párjától egy hajformázót, amit kiakart próbálni rajtam is. Igazándiból nem tudom, hogy hogy is hívják az ilyet...végülis egy körkefe, ami forog és ezáltal hullámosít. Borzasztó sokáig tartott, mire elkészült. Hihetetlen módon a hajam folyton kirúgta a hullámokat, pedig hajlakk is lett ráfújva. Csodálkoztam is rajta, mert nekem eredetileg is hullámos hajam van. Lehet a sok szőke festék hatása, hogy kirúgta a hullámokat.
Az eredmény egyébként fantasztikus volt. Odáig voltam érte, na meg vissza :) Azt hiszem, hogy ekkor kedveltem  meg igazán a hullámos hajat. Előtte mindig vasaltam és vasaltam. Csak akkor voltam megelégedve, ha szögegyenes volt a hajam. Ez pedig tényleg azóta változott meg, hogy Liv megcsinálta a hajam.
Mutatok 1-2 képet erről is:


Sajnos nem  találom sehol azt a képet, ahol hátulról is le van fényképezve. Ha belebolondulok, akkor is felkutatom, hova lett..mert megér egy misét :) Komolyan!! Brutálisan jól sikerült. :)

Viszont minden csoda 1 napig tart - így sajnos ez is. Másnap reggel már aligha volt ilyen szép. Ráadásul én nem szeretem a hajlakkot, még a hajhabot sem. Még nem találtam egy olyat sem, amitől nem éreztem volna elnehezültnek a hajamat. Amit viszont igazán utálok ezekben a termékekben, hogy kifésülhetetlen utána a hajam. Szóval kezdhettem a másnapot  egy jó kis hajmosással is :(
Ezek után felbátorodtam és kipróbáltam a hajvasalóval történő hullámosítást. Nos, nekem széles fejű hajvasalóm van, amit kifejezetten az egyenesítésre találtak ki ( hiába van az oldalán becsíkozva!! ), így nem meglepő gondolom, hogy kudarcba fulladt a próbálkozásom. Engem viszont annyira megihletett a hullámos haj, hogy addig mentem, míg megérzésre nem találtam egy olyan kütyüt, amivel szép, hullámos hajat tudok készíteni magamnak.
A hajvasalómmal teljes mértékben megvagyok elégedve (sőt imádom), a márkáját tekintve pedig Remington. Ebből kiindulva álltam neki a keresésnek is, mikor rátaláltam a Remington Pearl Wandra.


Ez olyan, mint egy modernizált  hajsütővas. Gyors, egyszerű és látványos. Imádom!! Bár bevallom, hogy először azt se nagyon tudtam, hogy melyik irányba csavarjam rá a hajam. 1-2 használat után azért már belejöttem én is. Amúgy nagyon aranyosak ott a Remingtonnál, mert gondoltak az olyan kétbalkezesekre is, mint én. Ugyanis a csomag tartalmaz egy fekete kesztyűt is, ami megvéd a pár-száz fokos forró rúdtól.
Tény, hogy a végeredmény nem teljesen olyan, mint a fenti képeken, de szerintem nagyon szuper frizurát lehet vele készíteni. Ami miatt meg kifejezetten szeretem az az, hogy több napig is így marad a hajam!!!!! - anélkül, hogy újra és újra rá kelljen tekernem a tincseket.
Én nem szoktam egyébként az egészet be hullámosítani / göndöríteni, inkább csak pár centinként 1 hullám. Nekem ez jön be. Nagyobbik nővérkémnek viszont az egészet behullámosítottam Karácsonykor és így is nagyon szuper. Ezekről is mutatok képet:



Találtam a youtube-on egy nagyon jó videot is. Kukkoljátok meg:)

http://www.youtube.com/watch?v=CA2BLRnK_TI




Mindenkinek sikeres hajhullámosítást kívánok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése