2012. február 12., vasárnap

Smink a versenyre

Sziasztok :)

Facebook-on már lelőttük a "nagy hírt", miszerint a Make Up Plaza Karnevál a XXI. században c. sminkversenyére nevezünk. A képről pedig képet is tettünk fel, szóval aki követ minket a facen, azoknak ez nem újdonság. Most viszont a sminkről és az elkészítéséről írom a bejegyzést :)

Pár hét kihagyás után végre újra csajos napot tartottunk Livvel, ami meg kell hagyni..nagyon hiányzott már mindkettőnknek :) Ezeken a csajos napokon általában mindig valami tipikus csajos dolgot csinálunk. Lehet az filmezés, vásárlás, csiripelés, a blog vagy akár a SMINKELÉS is. Mivel pár napja gondolkodtunk azon, hogy mi lenne, ha neveznénk, ezért egyértelmű volt, hogy mivel töltjük majd a szombati napunkat. Elővettük az összes ( najó, majdnem az összes ) sminkes kütyünket és a kutyáink rohangálása közepette elkezdtünk alkotni. Liv is csinált egy nagyon szuper sminket, de végül ő meggondolta magát és inkább nem nevez a versenyre..én viszont bátran ( hahaha, inkább bátrabban ) vagy inkább bevállalósabban elküldöm majd a fényképeket.
Mikorra Livhez értem, nekem már volt egy alap sminkem ( nem szeretek smink nélkül sehova se menni :D ) és nem igazán akartam lemosni, mert pont az e havi kedvenc sminkem volt rajtam, így hát arra kezdtem el dolgozni. Abszolút nem bántam meg, mert szerintem így lett tökéletes. Annyira megtetszett mindkettőnknek, hogy először ezzel akartunk volna nevezni. Máris mutatom róla a képeket:





Aztán ahogy nézegettük a fotókat...rájöttünk, hogy tök jó, tök szép..de nincs benne semmi karneválos. Aztán eszembe jutott, hogy még régebben láttam egy szuper jó technikát egy szuper ütős sminkről. Ez pedig nem volt más, mint egy nercharisnya segítségével elkészített party-smink. Nekünk ugyan nem volt kéznél nercharisnya, viszont volt ez a kendőnk, amit a képeken is láttok. 
Innentől kezdve baromi egyszerű volt a smink elkészítse. Csak felkötöttem a fejemre a kendőt és az ecsetemmel jó alaposan beleütögettem a porokat a résekbe. Borzasztóan izgultunk, hogy vajon milyen lesz..felkészültünk a legrosszabbra is ( miszerint egy hatalmas nagy fekete és kékes-lila paca lesz a fél arcomon ) , de végül mégiscsak jól sikerült. Persze nem tökéletes. Tekintve, hogy nem pigment-port kellett volna használnom, de első próbálkozásra szerintem abszolút jó lett :) Ezek után bátran merem ajánlani bárkinek ezt az egyszerű technikát egy jó kis bulis sminkhez. Teljesen mindegy, hogy milyen lyukacsos - mintájú harisnyád, kendőd, stb. van a kéznél, mert mindenképp dekoratív lesz a minta. Ami nagyon fontos, hogy ne legyen hézagos. Mindenképp feszüljön rá a bőrödre, különben "elmászik" a minta.
Ezzel úgy érzem, hogy sokkal karneválosabb hangulata van a képnek, szóval habár nem tökéletes, azért megpróbálkozunk a versennyel. Hozzá kell tennem, hogy nem a nyereményért versenyzünk, hisz Livnek is és nekem is van sminkbőröndünk, sokkal inkább a kíváncsiság hajt bennünket.Kíváncsiság, hogy mit szólnak hozzá a profi sminkesek, hogy kinek hogy nyeri el a tetszését, stb. Arról nem is beszélve, hogy ez nekem is egy hatalmas-pozitív visszajelzés lenne :)
Na de ennyi szövegelés után, megmutatom azt a képet, amivel nevezni fogunk:



Végül pedig..............
jajj, annyit filóztam, hogy feltegyem-e a következő két képet............
aztán úgy döntöttem, hogy felteszem............
csak mert nincs csajos nap bolondozás nélkül.......
és mert mindenkinek kell egy kis nevetés.......
és mert, ha legalább egy valaki nevet rajta, ami által jobb lesz kicsit a napja, akkor már megérte, hogy bolondnak nézzetek :D
Szóval mosolyra fel, és nevessetek csak rajtam, hogy milyen dilinyó vagyok :D





Nevetésben és mosolygásban gazdag szép napot mindenkinek :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése