2012. február 16., csütörtök

Miért szeretjük a sminket?

 Igaz, hogy a facebook-on sminkes bejegyzést ígértem pár nappal ezelőtt ( és lesz is smink! ), de azt hiszem ennek a bejegyzésnek kicsit más lesz az alaphangulata.
 Van egy nagyon-nagyon jó barátnőm, akit a világon mindennél jobban szeretek, akinek a barátságát többre becsülöm bármi másnál és akit tisztelek az ereje miatt.
Ő az, akinek az élete sosem unalmas, mert mindig történik valami; valami jó-valami rossz. Az utóbbi időkben sajnos inkább rossz. Épp ezért is imádom mégjobban, mert minden mellett erős tud maradni, életvidám és bolondos. Imádom, amiért a 3 gyermekét olyan szeretetben neveli, ami mások számára igencsak példaértékű lehet!
 Amit tudni kell róla és kapcsolatban áll a sminkkel- a sminkeléshez, az az, hogy amióta csak ismerem- sosem láttam kisminkelve. Még szempillaspirált sem láttam a pilláin sosem. Egészen addig, amíg nem rég rábeszéltem. Készítettem neki egy szuper jó sminket, Ő pedig nem akart hinni a szemének. Nem tudta elhinni, hogy az a csodálatos nő, akit lát a tükörben, az bizony saját maga. 

 Azt hiszem, ezzel meg is válaszoltam a cím kérdését. Szerintem ezért is szeretjük annyira a sminkeket. A smink tesz minket teljessé, szebbé, ... !
 Lehet, hogy valakiről azt gondolnánk, hogy egy " átlagos " lány, majd kap egy jól elkészített sminket és voálá, máris királykisasszony vált belőle.  Ez az, amiért valójában szeretjük a sminkeket. Önbizalmat ad nekünk. Olyan önbizalmat, ami kihat az egész lényünkre.
 Az a nő, aki önbizalomtól telítődve kezdi a napját, lép ki az utcára, dolgozik, bevásárol, ismerkedik...sokkal pozitívabb energiát sugároz a környezetére, ami a saját életét is pozitívabbá teszi. És igen, még ha csak bevásárolni is megyünk..legyünk kisminkelve! Sose tudhatja az ember, hogy kivel sodorja össze az élet! Persze, ez a szingliknek szól :) - de tényleg nyitottnak kell lenni. Tudom, erre itt a mondás, hogy úgy tetszem meg valakinek, hogy smink nélkül vagyok...na de valljuk be, sminkkel több önbizalmunk van - és ha sok önbizalmunk van, akkor több esélyünk van ismerkedni és, ha már megismerkedtünk, megszerettük egymást, az a valaki még smink nélkül is szeretni fog minket! :)
Viszonylag kevés azon nők száma, akik tényleg mindenben tökéletesek..na de mi is a tökéletesség? Na és mikor vagyunk mi-nők, elégedettek magunkkal? :)
Híres a mondás, miszerint senki sem tökéletes. Szerintem ez így van rendjén. Én sem vagyok tökéletes, soha nem is leszek az, de egy fokkal tökéletesebbnek érzem magam, ha egy szép smink van rajtam, vagy egy hozzám illő, csinos ruha, cipő és kiegészítők. Magamból kiindulva tudom, hogy ez az egész napomat jobbá tudja tenni.
Úgyhogy az én drága, DÖGÖS barátnőmmel szeretnék üzenni azoknak, akik hasonló cipőben járnak, akiknek kevés önbizalmuk van és akik eddig még soha nem sminkelték magukat, hogy legyenek bátrak, nyitottak az újdonságra! 

Még mielőtt elfelejteném, már mutatom is nektek a barátnőmet és a sminket, amit kapott: 


 Ha már ott voltam, kapott egy kis sminket a picilánya is :) Ebből a kiscsajból egyszer tuti modell lesz ;)


Mucikám, Te meg készülj anyám, mert beindul az exkluzív sminktanfolyam Nekednek Tőlemtől :) és mostantól együtt fogunk menni sminkcuccokat shopingolni :)))) Minden egyes nap úgy szeretnélek látni, mint miután észhez tértél a tükörbenézés után ;)


2 megjegyzés:

  1. :) Ez nagyon szép..klassz, hogy ilyen jó barinők vagytok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm szépen! Igen, én is nagyon örülök neki, h. ilyen bnőm van. Én aztán igazán tudom ( sajnos ), h. azért ritka az ilyen barátság :)

      Törlés