2012. február 13., hétfő

Februári kedvenc smink

Sziasztok Lányok :)

Erre a hétre 3 sminkkel kapcsolatos bejegyzést álmodtam meg. Ebből tegnap óta 1-et már olvashattatok, most pedig itt a második is. Ez pedig nem más, mint a havi kedvenc sminkem. Ebben a hónapban szinte csak így voltam kifestve és gondoltam megér egy bejegyzést. Ráadásul ez egy rendhagyó bejegyzés lesz, mert lépésről-lépésre írom meg az elkészítését. 
Még mielőtt bárki megszólna muszáj leírnom, hogy tisztában vagyok vele, hogy a szemöldökömre ráférne már az igazítás! :) Utálom is, hogy most ilyen, de ez az egyetlen dolog, amit képtelen  vagyok saját magamnak megcsinálni. Sajnos várnom kell péntekig a karbantartásra :) 

Tehát, a kedvenc sminkem:

Legelőször is bekentem az arcomat a Catrice- Prime & Fine-al, majd lealapoztam az Astor 16h Mineral Match alapozóval. Ezután lefixáltam az Astor Skinmatch púderével.

Ezután az Essence stay all day, 02 Glammy goes to... krémes szemhéjfestéket egy aplikátorral felvittem a mozgó szemhéjamra + alul a szemzugtól kb. szemközépig. Van, aki az ujjával teszi fel ezeket a krémes szh.festékeket, így biztos sokkal egyszerűbb is, de mivel nekem hosszabb körmöm van és nagyon nem szeretem, ha bemegy alá bármi, így én nem az ujjammal vittem fel. Igazándiból nem hiszem, hogy ettől jobb vagy rosszabb lenne, egyszerűen csak praktikusabb :)



Miután ezzel kész lettem, az Ingrid Cosmetics Beauty Five mini palletából a csillogós-sötétbarna színt vittem fel a szemem közepétől a széléig és a mélyítővonalra is. Majd az ecsettel és egy fülpiszkálóval eldolgoztam. Az alsó szempillák tövébe is tettem ebből a színből, a közepétől kifelé haladva.  A szemöldököm alá az alverde, enyhén csillámos fehér szh.festékét tettem fel.



Végül a L'oreal fekete szemkontúr ceruzájával kihúztam a szemem, a szempilláimra a Maybelline - The Falsies Vomlum'express spirált használtam. Barna szemöldökceruzával megrajzoltam a szemöldököm, amit egy átlátszó szempillaspirállal fixáltam. Utolsó lépésként pedig az Avon, Giordani Gold-Delicate Rose pirosítóját tettem fel. 
Oh, majdnem elfelejtettem :) A számra Manhattan 02 Soft Nude, bronzos szájfényt használtam.
Íme a végeredmény:


Amiket használtam:


Mint fentebb említettem, mostanában ezt a sminket csinálom meg leggyakrabban. Szerintem mindenképp mutatós, és gyorsan elkészül. Nekem kb. 10 percet vett igénybe. Szóval, ha nincs sok időnk a sminkelésre, akkor ez a smink tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése