2012. február 4., szombat

Water marble


 Új őrület a körömdekoráció, körömfestés világában?
Ma a neten egy igen érdekes dologra bukkantam. Nekem újdonságnak számít a water marble "vízmárvány" körömfestési technika.
 A YouTube-on számtalan videót láthattok a készítéssel kapcsolatban és miközbe én is néztem kedvet kaptam hozzá:) Egy kicsit pepecs munka de igazán kreatív körmöket nyerhetünk ha van kellő időnk elkészítéséhez!
Amire szükségünk van:
- Egy pohár víz
- kedvenc körömlakkjaink
- egy pálcika
és a kreativitásunk:)
 A lényege hogy egy vízzel teli műanyag pohárkába illetve tálkába csepegtessük azokat a lakkokat, amit körmünkön szeretnénk viszont látni.
Érdemes a tálka alá törlőpapítrt helyezni, nehogy összekenjünk magunk körül mindent:)
Egy vékony pálcával rajzolgassunkk, illetve a lakkot húzzuk különféle irányba és így érdekes mintákat kaphatunk. Ha megfelelőnek gondoljuk a mintát, rakjuk bele a körmünket és mielött kivennénk a pálcika segítségével szedjük össze a maradékot. Hagy némi festéket az újjunkon, de azt körömlakkal leszedhetjük.







 A kész körmöket dekorálhatjuk még kristályokkal és a végén fedőlakkal fejezzük be a körömfestést.
 Találtam egy oldalt ahol videon és képeken is megmutatják stepbystep hogyan is csináljuk.

Íme ami nekem sikerült: A képen láthatjátok az én próbálkozásomat. Van még mit gyakorolnom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése