2012. február 9., csütörtök

S-he nail fashion sticker két nap után:)

 Íme két nap után a csodaszép leopárd mintás körmöm:) Attól függetlenül, hogy csak két napot bírt ki én elégedett vagyok. Hogy Miért is?
Könnyen alkalmazható és gyors díszítési technika, amivel mindenki könnyen megcsinálhatja álmai körmeit. Könnyebb, mint lakkal ilyen mintát festeni:)
 Egy buliba vagy egy alkalomra szerintem megállja a helyét, leginkább erre is találták ki szerintem, mint egy alkalmi viselet. Viszont ha hétköznapokon szeretnétek ilyen körmöket, számoljatok vele hogy az adott időszakban többet kell vele foglalkozni, bár szerintem egy középkategóriás körömlakk is lekopik a természetes körmök végéről elég hamar. Összegezve, nekem bejött és tuti kipróbálok más mintát is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése