2012. február 4., szombat

Party műszempillák

Sziasztok :)

A mai, szombat délutánom elég unalmasan telt / mintha nem lenne elég dolgom, amihez persze, hogy nincs kedvem :D / és próbáltam rendet tenni a sminkes kütyüjeim között. Végre kicsit átláthatóbbak a dolgok, ráadásul megtaláltam egy olyan műszempillámat, amit anno egy party kedvéért vettem meg és újra ihletet adott.
Teszek majd fel arról is képet, de én inkább a műszempillákról szeretnék írni pár sort.
Én még pár éve tanultam egy kicsit sminkelni, így másra már tényleg "profin" teszem fel a műszempillát, azonban magamra...hajjajjj..na ott meggyűlt a bajom ezekkel a csodapillákkal. Nem akart jó helyen lenni, nehezen ragadt meg, nem jó helyre ragadt, stb. Aztán rájöttem, hogy ha várok egy picit miután rákentem a ragasztót, akkor pl. nem csúszik össze-vissza. Igazándiból ez tényleg gyakorlás kérdése. A másik ami pedig még fontos, hogy milyen ragasztót használunk. Elég sokfélét kipróbáltam már, de nekem eddig a DUO m.pilla ragasztó jött be leginkább. Tartós, száradás után átlátszóvá válik az egyébként fehér színű ragasztó, úgyhogy én erre esküszöm.
Visszatérve egyébként a pillákra:
árban szerintem nagyon nagy skálán mozognak. Sokban függ, hogy milyen minőségűt és hol veszed meg. Itt nálunk ( Szigetszentmiklóson ) pl. van egy kis drogéria szerű üzlet, ahol mindig találok magamnak szuper műszempillákat és csak 400-500 Ft-ba kerülnek. 
Múltkor nagy keresgéltem a neten m. pillákat, mert van egy amit már régóta szeretnék, de sehol sem találom..viszont jó pár oldal van, ahol nagyon tuti pillákat lehet rendelni.
Linkek:

A következőkben mutatok pár nagyon mutatós pillát. Ezeket azt hiszem tényleg bulikra érdemes feltenni.. én szerintem elég viccesen nézne ki, ha valaki a boltban így rebegtetné a pilláit :)


 Ezt a képet már nagyon nagyon régóta szeretem! Brutálisan jól néz ki ;)
 Ilyet sajnos még nem láttam sehol, de szívesen kipróbálnám ;)







Végül pedig egy fotó rólam és a party műsempillámról:
gondolom mondanom sem kell, hogy a Mayday-en mindenki az én szempilláimat bámulta :D hm..nem is értem miért?! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése