2012. január 23., hétfő

2012. Tavaszi manikűr trendek

 Kicsit kutatgattam mit írnak idén tavaszra, mi lesz a trendi körmünket illetően. Illusztrációként kerestem pár képet nektek hogy lássátok ti is a legmenőbb körmöket:)


 A francia manikűr az, ami mindíg is divatban marad és ez ma sincs másként. Mindíg tökéletes, ápolt, nőies megjelenést biztosít számunkra. Feldobhatjuk számtalan díszítéssel, számomra megunhatatlan, az örök szerelem:)






 A második képen élénkvörös manikűrt láthattok, különböző árnyalatokban vagy mandarinszínbe hajló narancsos árnyalatokban fognak hódítani. Ami még divatos lesz, az nem más mint a sárga és mustársárga árnyalatok.





Tavasz közeledtével környezetünk is színesebbé válik és ez lesz jellemző a körömlakkok világában is. Megjelennek a vidám korall árnyalatok, ami személy szerint engem is jobb kedvre derít, amikor meglátom ezeket a vidám színeket.



A szexy Nude:) Ezek a természetes színek abszolút stílusos ebben az évben. Én is kipróbáltam már egy nude lakkot, ITT olvashattok róla. Nekem favorit a nude manikűr!!

Ezt a trendet Jen Kao divattervező álmodta meg, modelljei körmére. Talán az egyik legtrendibb viselet lesz körmünkön az idén?


Kétszínű manikűr hold formában. Ez általában hosszú körmökön mutat, kontrasztos színekkel, de engem megkell mondjam őszitén nem fogott meg:/





Forrás: Bien.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése