2012. január 20., péntek

Catrice UltiMateNUDES

Sziasztok,

 A mai bejegyzést a Catrice Café Au At Notre-Dame fantázia elnevezésű nude körömlakkjának szentelem. Ezt a lakkot egy kedves barátnőmtől kaptam. Ezúton szeretném is neki megköszönni, KÖSZÖNÖM ANDI:)
 Szerintem nyugodtan kijelenthetjük, hogy a színes, feltünő körmöket kiütötték a ringből a visszafogott és természetes körmök.
Egyre inkább teret hódítanak a Nude árnyalatok és ez számtalan világmárkát ösztönzött hogy szuper lakkokat dobjanak piacra nekünk:) Nem mellesleg ezek az árnyalatok az idei tavasz színei.


A Catrice is kiadott egy színsorozatot ultimate nudes elnevezéssel, az áraik szerintem nagyon kedvezőek. Használat közben ami egy picit nekem nem volt szimpatikus, hogy az ecset keskenyebb más lakkokhoz képest ezért nekem nehezebb volt egy picit szépen felfesteni, de korrigálható. Egy rétegbe felkenve nagyon természetes, picit áttettsző. Második rétegben jobban kijött a szín árnyalata, de még mindíg megmaradt a maga természetessége! A tartósságáról írni nem tudok mert ma ahogy megkaptam gyorsan fel is festettem a körmeimre hogy mielöbb megmutathassam nektek, de nekem nagyon tettszik és szerintem vadászni fogok még egy- két Nude lakkra:)
De mutatom a saját körmeimen:
 


Nektek mi a véleményetek a Catrice lakkokról? Ismertek még más márkájú szép árnyalatú nude lakkokat?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése