2012. január 22., vasárnap

Készültök a Farsangra? Leopárd mintás smink készülőben..


Sziasztok,

 Még egy bejegyzés született a mai nap sminkes témában:)
Arra gondoltam hogy csinálok ma egy extrább sminket amivel nektek is kedvet csinálok ahoz hogy kipróbáljátok. Én is most csináltam először ilyen jellegű sminket, remélem tetszeni fog nektek:)

 Íme a mai napi mű:)                            Amint láthatjátok egy párducmintás smink született. Nagyon egyszerű és szerintem akár egy buliba vagy most a farsang közeledtével tutira megálja a helyét, mivel a leopárd minta kilőhetetlen a divatból:))

  Első lépésként világos színnel kifestettem az egész szemhélyam. A mozgó szemhéjt a második, kicsit sötétebb barnával. A Catrice smokey eyes set nevezetű szemhélypúderét használtam. Sajnos amint észrevettem a catrice szemhéjpúderekkel egy picit nehezebb dolgom van, mint mással.Arra gondolok hogy picit halványabbak a szinek és alapos felépítés után látszik. De mivel ez egy amúgy is feltűnő smink a túlzott harsány szín nem lenne szerintem megfelelő, a halványabb színekkel a nyerő:)
 A Felső szemhéjamat kihúztam a szempillatőhöz közel, és kivűl egy kicsit nagyobb vonalat húztam és felfelé íveltebbet.
Az alsó vízvonalamat is kifestettem. Tartósabb ha a felső vízvonalat is kifested mert ahogy pillogsz nem veszi fel a festéket.
Jöhet a mélyítő vonal feletti rész kifestése, én ezt szemhéjtussal festettem fel. Fontos hogy a kis leopárdmintákat ne húzd a mélyítővonalba mert ez is hátrány lehet pillogásnál. A mintákba én a legsötétebb barnát tettem. Szempillaspirál, és kész is. Mehetünk partizni:)




Amiket használtam:
- Cartice smokey eyes set
- S-he dip eyeliner /black
- Essence gel eyeliner
- Essence szemcerura /black
- Catrice evolution to revolution
szempillaspirál



4 megjegyzés:

  1. wow. nekem nagyon tetszik *.*

    http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen viki! :)

    VálaszTörlés
  3. Nemáááár, én végig azt hittem, hogy ez tetko/matrica... Csodás!!! Gratual!

    VálaszTörlés