2012. január 15., vasárnap

Trendi sminkkiegészítők

 Átnézegetve a kedvenc Beauty oldalaimat rábukkantam egy igen érdekes dologra a sminkkel.com-on. Egyből felcsigázott és szerintem érdemes rákukkolnotok:)
Az oldal neve asos, ami egy webáruház. Leginkább a makeup oldalon kutatgattam, de van itt minden!! Divat, designerek alkotásai, ékszerek, kiegészítők...stb
Nézzétek, miket találtam:



Ideiglenes ajak "matrica", amely 8 órát is kibír az ajkadon.









Nekem ő a favorit!!! A megtisztított szemhéjra kell felhelyezni és óvatosan lehúzva a fóliát már a mélyítővonal fölött ott díszeleg ez a csoda:)))
Nemcsak a mélyítővonal feletti részt lehet diszíteni, Itt a tusvonalmatrica!!
 Utánaolvashattok a sminkkel.com oldalon, ahol szintén pár ízelítő fényképet is találhattok.
klikk!
Vagy egyből nézzétek meg a webáruház honlapját:
klikk!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése