2012. január 22., vasárnap

Essence caring lipbalm és Catrice colour infusion lipstain

Sziasztok,

 Ma két terméket teszek fel nektek,
   Az első, amint a képen is láthatjátok az essence caring lipbalm sorozat eggyik tagja. Én egy púderesebb színt választottam, és megkell mondjam hogy amit egy ilyen terméktől elvárhatunk, annak helyt is áll. Tartósságát tekintve nem beszélhetünk arról hogy órákig a szánkon marad de szerintem nem is várható el tőlle!!
Nagyon kellemes érzetet nyújt az ajkakon, és szép természetes színe van, egyszerűen imádom:)

A másik, a Catrice red and the city fantázia elnevezésű ajakfilc. Nagyon durva piros színe van. Én először az ajakkontúrt húzom meg vele és utána színezem be az ajkam teljes felületét. Ha elsőre nem sikerül akkor fültisztító pálcikával még javíthatsz rajta:) Nekem se mindíg tökéletes, a képen majd egy picit látszik is egy két hibácska, plussz próbáltam állítani a kép élességén és ez belerondít a képbe, nézzétek el nekem:)  A végén a felesleget leszeszedjük papírzsepivel, ne dörzsöld csak helyezd az ajkaid közé a zsepit, enyhén nyomd össze az ajkaid és a felesleg már le is jön. 
A végén raktam fel egy kis szájfényt is, külön ecsettel vigyétek fel, mert ha a szájfény aplikátorával festetek, megfogja az aplikátort és megszínezheti a szájfényeteket is!! A catrice ajakfilcéről nemtudom rosszat írni. Ha a szájfény le is jön picit az ajkadról a szín fentmarad és órákig kibírja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése