2012. január 14., szombat

Hogyan legyen cicaszemünk 5 perc alatt?

Sziasztok,

 Arra gondoltam megosztom veletek a kedvenc sminkemet. A cicaszem eléréséhez nekem a fekete tusvonal jut eszembe, amit lehet variálni. Számtalan eszköz és termék áll már rendelkezésünkre a tökéletes tusvonal felfestéséhez, bár kell a gyakorlat is. Olykor nekem se sikerül tökéletesen egyformára.
 Azért is szeretem ezt a sminket mert hamar megvan és szerintem hihetetlenül szépen kilehet hangsúlyozni szemünket. Két képet rakok fel, az első egy merészebb, a második kicsit visszafogottabb. Lássuk mit sikerült alkotnom és ne legyetek nagyon szigorúak, ez az első ilyen bejegyzés:)



Íme a merészebb változat: A tust a belső szemzugból kifelé húzzuk meg, a szempillatőhöz közel. Lényeges szerintem hogy azért próbáljuk meg belül vékonyabban míg kifelé haladva vastagabban meghúzni a vonalat, ez adja meg szerintem szépen az ívet. A szem alsó részénél (vízvonal)ugyanez a helyzet, belül vékonyabb, kifelé haladva vastagabb a vonal. A végén a külső szemzugnál érdemes az alsó és a felső részt összekötni. Egy szuper szempillaspirál és kész is.





Itt a második képen láthatjátok hogy sokkal visszafogottabban sikerült. Vékonyabb tusvonal felül, és szemceruzával keretezve alul a vízvonalnál.



Amit használtam:
Szemhélytus: S-he dip eyeliner
szempilla     : Catrice evolution to
                                    revolution
ceruza          : Aden cosmetics

A S-he eyeliner: Nagyon megvagyok elégedve vele, tartós és könnyű vele dolgozni. az aplikátor része jól használható.

 A smink során nem alkalmaztam most de mindenképp kell írnom az essence gel eyeliner nevezetű termékről. Erről is szintén csak jót tudok mondani, hiszen ugyancsak tartós és felvitelnék könnyen alakítható. A felvitelhez szükséges ecset szintés essence, amit használok.







Ha bármi véleményetek, vagy kérdésetek lenne kérlek titeket osszátok meg nyugodtan:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése