2012. január 17., kedd

Megfogadom hogy....

Sziasztok,


Most tudatosult bennem hogy az ünnepek után kicsit felszedtem magamra egy két kilót, szépen fogalmazva.
Arra gondoltam csinálok egy Diétás/Fogyikúrás bejegyzést is, illetve kíváncsi vagyok a ti véleményetekre,
- mi vált be nektek?
- milyen diétát követtetek? Hatás?
- milyen mozgásformára esküsztök?
                                              
- milyen csodaszereket, praktikákat ismertek?

 Szeretném a saját tapasztalataimat is leírni és ha valakinek kedve van velem elkezdeni, szívesen veszem csatlakozását!!
 Arra jutottam hogy teljes életmódváltást kell alkalmaznom, persze nem drasztikusan, hanem lépésről lépésre. Szerintem azért jobb így- legalábbis nekem -mert nem vonok meg mindent először drasztikusan, így nem is leszek savanyú uborka és nem nyűg lessz ez az életmódváltás amit hamar fel is adnék, hanem egy jó döntés. Főlleg ha tapasztalom az eredményt.


 A legfontosabb amit saját tapasztalatból merítek,
hogy mellőznöm kéne először is a sok Kólát és hasonló egészségtelen társait (energiaital....stb),
 több ásványvizet kellene innom, biztos ismeritek a víz jótékony hatásait és azt is tudjátok hogy napi 1.5-2 liter az átlagos vízfogyasztás felnőtteknél.
Kevesebb nasi, ami nehéz lessz, mert ímádok rágcsálni:)
de van egy jó ötletem erre is: ha elkap a nassolás előveszek egy kis gyümölcsöt, teljes kiörlésű kekszet vagy pufasztott rízst és azt nyamnyogom csokistallér helyett:)A legfontosabb pedig ami eszembe jutott a gyorséttermi kaják mellőzése az életemből....

 Van egy ismerősöm, aki este 6 óra után már nem evett semmit, és ez is nagyban hozzájárult a fogyásához, így ezt is alkalmazni fogom!! A sportolást is bekell iktatnom az életembe...ez lessz talán a másik legnehezebb dolog.







 Nagy reményekkel és elhatározással vágok bele eme életforma elsajátításában  és remélem hasznos élménybeszámolókkal és tapasztalatmegosztással tudlak titeket elkápráztatni!!







2 megjegyzés:

  1. Az este 6 után nem evés akkor jó, ha 9-kor már alszol. Inkább azt kövesd, hogy lefekvés előtt 3-4 órával nem eszel.
    A teljes kiőrlésű kekszekkel vigyázz, mert csomó van, amit egészségesnek hirdetnek, közben tiszta cukor (győri édes gabonatallér pl).
    Vízből inkább 3 literben gondolkodj.

    Van egy alakformálós sorozatom, nézegesd meg, sokat írtam diétáról is és edzésről is, hasznos lehet:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a jótanácsokat, mindenképp belekukkolok az alakformálós sorozatotba, tuti találok megfogadni való részeket:)

    VálaszTörlés