2012. január 15., vasárnap

Lakkok

Sziasztok,

 Ma megleptem magam két körömlakkal és gondoltam gyorsan megosztom veletek a blogban. Én most a  francia klasszikus körmöket szeretem, de haladva a divattal gondoltam beszerzek egy két új szines lakkot. Nagyon szépen mutatnak hosszú és rövid körmökön, bár manapság divatosabb a rövid köröm kifestve valami ütős színnel.

Manhattan lotus effect "65K"






 Imádom a Manhattan lakkokat, gyönyörű színük van és a fedése is kiválló! 2x festettem át a körmön, gyorsan szárad.

                                                                                                                              
Miss sporty "39"
A miss sporty fedése már gyengébb, többször átfestettem a körmömön, mivel épített körmöm van és a harmadik festésnél tünt el a francia végem. Természetes körmöknél gondolom elég 2x. A színe lenyűgöző!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





  Feltettem saját képeket is, bár nem adja olyan tökéletesen vissza a szinét a lakknak, de asszem a miss sporty-t hagyom fent mert olyan dögös piros a szine:)
Beszereztem még az essence-től egy javító ceruzát, amivel könnyedén eltávolíthatjuk a felesleges lakkot ami a bőrünkön kötött ki festés közben:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése