2012. január 21., szombat

Fashion for Pets


Sziasztok J

Szeretnék egy kicsit kedveskedni az állattartó olvasóinknak! Akiknek meg esetleg nincs vagy még nincs, azoknak is érdemes végigfutni rajta, ha másért nem is – a képekért legalább ;)

Mára már egyáltalán nem meglepő, ha egy kutyát ruhában látunk, azonban a divat mindig tud újabb és újabb trendeket kitalálni, amivel megoszthatja a nézőközönséget. Összeszedtem pár érdekességet és pár hasznos tudnivalót, ezen felül megosztom veletek a saját tapasztalataimat is.

Érdekességek

A kutyafürdőruha:
Bevallom, első hallásra azt gondoltam róla, hogy ennél nagyobb hülyeséget már rég hallottam. Aztán mikor először láttam, akkor egy jót nevettem. Azóta részben változott róla a véleményem. Valahol azt olvastam róla, hogy hasznos lehet, mert sokaknak szúrja a szemét, ha egy vízben kell úszkálni a szőrős ebekkel és a fürdőruci segítségével ez megváltozik. Lehet benne valami, de én szerintem az a falatnyi kis anyag, ami a kutya sőrét fedi, nem változtat semmin. Attól még ugyanúgy szúrni fogja azoknak az embereknek a szemét. Viszont olvastam azt is, hogy olyan esetekben, ahol valamilyen betegség esetén szőrhiány keletkezett a kutyuson , mert nem irritálódik. Ezzel is van egy kis bibi: ha még sebes, gyógyulófélben van, nem ajánlott sem strandra sem természetes vízbe vinni a kutyát, hisz a sebet sterilen kell tartani. A szőrhiánynak meg aztán végképp semmi köze ehhez. Szóval az én meglátásom, hogy a fürdőruci valójában nem más, mint tényleges divatozás és innentől kezdve döntse el mindenki saját maga, hogy ad-e a kedvencére fürdőruhát vagy sem J Egyébként a kanoknak tervezett úszónaci nagyon tetszik J


Mentőmellény:
Medencében-strandokon én szerintem abszolút felesleges, viszont bányatavak-természetes vizek esetében viszont lehet, hogy nem árt.  Az emberek számára is veszélyes ( nagyon sok ilyesfajta balesetről lehet hallani ). Mivel én nem igazán járok ilyen helyeken, ha mégis, akkor is csak a sekély partokon maradok, így én tuti nem veszek ilyet.

Körömlakk:
Ez az, aminek tényleg semmi haszna nincsen….viszont jól mutat. Mellette szól mindenképp, hogy bio és gyorsan szárad- ergo nem káros az állatkák számára.



Sapi:
Nem taglalnám bővebben, hogy praktikus-e vagy sem. Én annak tartom és tuti, hogy befogok szerezni egy párat J


Most pedig jöjjenek a már megszokott darabok:
Kabátok, pulcsik, overállok:
Kistestű állatoknak millió féle-fajta ruhát lehet kapni. Sajnos vagy nem sajnos a nagyobb testűek ebből csak egy nagyon minimális mértékben részesülnek, hisz nekik inkább csak télre készítenek melegebb felsőket. Sok ember számára tűnik túlzásnak az állatokra feladott ruha, akkor gondolkodjanak el azon, amit most írok. Sokat hallom, hogy régebben sem hordattak az állatokkal ruhákat, mégsem volt semmi bajuk-sose fáztak. Nos, miből lehetünk annyira biztosak abban, hogy nem fáztak? – meg akkoriban még nem voltak beengedve a házba, a meleg szobába, stb. Ahogy az ember is, ha kimegy a meleg szobából a kinti hideg időbe-fázik. Ez az állatoknál sincs másképp, hiába van bundájuk. Nem mindegy, hogy a 20-25 fokos melegből egyből kint találja magát a mínusz fokokban. Jobb megelőzni az esetleges felfázást és egyéb betegségeket.
Visszatérve tehát a ruhákra. Itt is, mint általába véve máshol is az áraktól nagyon sok miden függ. A drágább kutyaruhák már bio pamutból, bio gyapjúból készülnek és rendkívül divatosak – és persze márkásak J Az olcsóbb kutyaruhák is praktikusak, hasznosak, akár egyedik is és mutatósak.
Cipellők:
Először erre is kicsit ferde szemmel néztem, aztán belegondoltam és abszolút pozitívan állok ehhez is. Ráadásul már az állatorvosok is ajánlják. A mellette szóló indokok: nyáron nem égeti a forró aszfalt a tappancsokat télen pedig nem marja ki a só és nem vágja fel a jég. Az ellen szóló indokok: na ilyet nem nagyon tudok mondani, viszont jó tanács, hogy mindenféleképpen passzolnia kell az állat lábára. Én két félét próbáltam már ki. Az egyik a rendes cipellő. Ennek a hátránya pont az, hogy ha nem passzol 100%-ig a kutya lábára, akkor nem jó megoldás ráadásul ebben külön meg kell tanulnia járni. A másik pedig a Pawz kutyagumicipő. Ez olyan, mintha rajtuk se lenne. Könnyű és felettébb praktikus. Ezekről mutatok 1-1 videót is. A hagyományos cipőért katt IDE a gumicsizmásért pedig IDE .

Kis hazánkban is rengeteg lehetőség van már arra országszerte, hogy beszerezzünk pár darabot a kedvenceinknek.  Az alábbiakban linkelek párat, amelyikekről bizton tudom, hogy megbízhatók és nagyon jók.
Ő az egyik kedvencem, mert egyedi ruhákat is készít, teljesen az állatkádra szabva és rendkívül jó áron: http://kutyaruha-kutyafekhely.hu/

A másik kedvencem Dió – a csivava gazdija. Őket a bloki.hu-n ismertem meg. Ezen az oldalon is érdemes körülnézni: http://www.olcsokutyaruha.hu/

Őket neten keresgélve találtam meg, nagyon jó áron vannnak szuperjó termékeik : http://kotidogfashion.hu/index.php

Ezt az oldalt a facebook-on láttam először. A magyar oldal most valamiért nem üzemel, de adddig is itt a külföldi oldaluk. Igazándiból is leginkább csajos termékek vannak…vagy hát lehet én nem szeretnék ilyen „fiús” cuccokat aggatni a gyerekeimre J
http://www.angeldogshop.hu/  -> ez a magyar oldal
http://www.pinkaholicnewyork.com/en/ -> ez pedig a külföldi oldal

Ha már a külföldi oldalaknál tartunk, akkor muszáj megemlítenem a dogdug oldalt. Innen is rendeltem már és ISZONYATOSAN JÓ ÁRAIK VANNAK!! – még a postaköltséggel együtt is van, hogy érdemesebb innen rendelni. Meg persze eBay J Ezt szerintem senkinek nem kell bemutatnom J

A kicsit drágább kategóriájú üzletek közül a legeslegkedvencem az a Luludog. Imádom a termékeiket és Nikit is, a Király utcai üzletből. Nem is tudom, hogy mivel tudnám kifejezni a leginkább az imádatomat. Fantasztikus! Imádom és kész J A rucik, a fekhelyek csodásak! Mind kinézetre, mind anyagra, mind mindenre. Az árak már kicsit magasabban vannak ugyan, mint az előző oldalakon, amiket linkeltem – de 100 %-ban megéri.
A DogThings is kicsit drágább termékeket forgalmaz és velük kapcsolatban nincs saját tapasztalatom,  de igen közkedveltek ők is, szóval nem maradhat ki a listából.

Végezetül pedig, mert újfent sikerült iszonyatosan hosszú bejegyzést írnom, már csak a saját kiskutyáim és a szerkesztőtárs-barátnőm kutyusának a képei vannak hátra J

Barátnőm csivavája, Kevin: 

Télikabi 

Pulcsi
Póló


Az én csivavám- Chili és a spitzem- Muffin
Téli ruhák és őszi ruhák:










Nyárias ruhácskák:






Végezetül pedig egy közös fotó a mi kis kedvenceinkről :)


2 megjegyzés:

  1. Hát ezek a ruhák valami eszméletlenül aranyosak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mónika ;)
      Örülünk, hogy tetszenek és, hogy írtál nekünk! Szeretjük a pozitív visszajelzést :D További kellemes időtöltést kívánunk a blogon :)

      Törlés